Followers KU

Saturday, 5 May 2012

Super Spontan Memang Kelakar

Malam semalam ada yang tengok super spontan tak? memang kelakar habis kan. Anga ganas memang hebat memenangi perlawan semalam walaupon tanpa zizan.. Angsa Ganas pada minggu ini terpaksa beraksi dengan empat orang ahli sahaja kerana salah seorang anggota kumpulan mereka, Zizan tidak dapat beraksi kerana masih belum pulih dari penyakit radang otot yang menimpanya minggu lalu.
Cat Farish menjadi mangsa keempat penyingkiran program Super Spontan setelah dia disingkirkan oleh rakan-rakan sepasukannya akibat kekalahan Beruang Comel pada minggu lalu.


6 comments:

  1. dah lama x tengok super spontan ni....cat farish dah kuar eh upenye....saya suka johan..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah dah terkeluar..lpasni kumpulan beruang comel lg kena keluar..

      Delete
  2. spontan sangat diorang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..mmg spontan..tp zizan xda.

      Delete
  3. ade jugak tengok..minat johan,lawak giler..kesian kat amir haha..selalu kena bahan..kadang tak faham pe die cakap..adoii

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah dia nak bahan org je.jd terima la akibat.

      Delete