Followers KU

Tuesday, 1 May 2012

Hantaran Tunang

Teringat masa hendak bertunang dulu-dulu. Pening kepala ini barang apa yang hendak dibeli dan di buat hantaran. saya nak kongsikan serba sedikit hantaran tunang saya yang dulu ni disini. Kalo nak cari ilham tu boleh lah tengok kat sini kot ada yang berkenan dihati.


Yang ini hataran belah lelaki kepada wanita






Yang ini hataran belah wanita kepada lelaki





14 comments:

  1. Replies
    1. biasa2 je tu.mana yg berkenan bolehla wat sample kawen nt.hehee..

      Delete
  2. tahun depan leh tgk lain ni klu ada rezeki hehehe

    ReplyDelete
  3. boleh2.nak tlg buatkan pon boleh.hahahaha..

    ReplyDelete
  4. cantik nye.. boleh buat macam ni la yea.. :-)

    ReplyDelete
  5. Cantiknyer....

    Akak singgah dan folo...:)

    ReplyDelete
  6. Chanteknye....sape yg bertunag tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni hantaran tunang saya dulu.

      Delete
  7. cantik....tahniah semoga selamat ke majlis seterusnya

    ReplyDelete
  8. hehee..lama dah la.sekarang dah anak sorang.

    ReplyDelete