Followers KU

Thursday, 3 May 2012

Doa pembuka apa yang tertutup - surah Al-Fathi ayat 1-3

Ok entry pendek yang aku pk berguna buat korang..
Khasiatnye ialah..
Membuka hati yang tertutup untuk melakukan amal soleh dan jariah
hati yang tertutup untuk menerima nasihat
Pintu rezeki yang dirasakan tertutup
Minda dan akal yang dirasakan tertutup
Hati yang tertutup untuk berkahwin.

Kalau pintu rumah tertutup xbukak2 tu maknanya korang kene ambik kunci la ye..
Hehe..
Selamat beramal.. =)

6 comments:

  1. Membuka hati yang tertutup untuk melakukan amal soleh dan jariah
    hati yang tertutup untuk menerima nasihat
    Pintu rezeki yang dirasakan tertutup
    Minda dan akal yang dirasakan tertutup
    Hati yang tertutup untuk berkahwin.


    mmg bagus ni:)
    tengs share

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha syafiqa.. awk ape yg tertutup? ni msti xmo kawen lg ni ye. jual mahal ni

      Delete
  2. terima kasih kongsi ni yea..
    berguna ni, teruskan berkongsi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la pokok manggis.. err mcm pelik je..hehe yela name pun sharins is caring..

      Delete