Followers KU

Sunday, 20 May 2012

Anugerah Terhebat

Hehehe... saya nak bagitau dan berkongsi disini. Ini ada satu anugerah yang sangat hebat dan luar biasa. Jarang sekali kita dapat anugerah macamni. Siap dapat sijil  penghargaan lagi tu.. Mari kita tengok..


24 comments:

  1. wow! mesti datang sekolah awal!

    eh tahun 1989?? lame dah tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Johari

    tahniah....

    ReplyDelete
  3. mase sijil nie kluar umur sy baru setahun 1 1/2 bulan...huhuhu..

    kalau takde org yg ketuk loceng sekolah msti tak tahu dah masuk waktu rehat atau dah masa balik sekolah ke belum...

    ReplyDelete
  4. ooo br saya tahu yg ketuk loceng pun ada anugerah yer..

    ReplyDelete
  5. Skang loceng tean switchjew...

    ReplyDelete
  6. zaman saya sekolah tekan loceng dah. hehe..

    ReplyDelete
  7. anugerah cm ni pun ade erh.?



    thanks sudi dtg blog speechless009. come again

    ReplyDelete
  8. Congratulations Johari. Thanks for the visit to my blog. Diane

    ReplyDelete
  9. lawak giler..ade gak sijil camtu..hehe..ape2 pun penghargaan,,hehe

    ReplyDelete
  10. ade jugak ea? saya skola dulu selalu kena naekkn bendera. tak de pown. huhu :P

    ReplyDelete
  11. hahahaha...aku dulu selalu conduct perhimpunan.takde pon orang bagi sijil gitu.nak jugak

    ReplyDelete
  12. haha tak tahu pullak ada anugerah sijilseperti ni.selamanie betahun2 sekolah mmgtak ambil tahu siapa yg ketuk loceng..hehe mmg mulia sungguh tugas ini dan ini penghargaan yg sepatutnya..

    ReplyDelete
  13. wow.. anugerah istimewa betul.. tak pernah dengar pun.. terbaik!!


    thanks follow :)
    follow you back..

    ReplyDelete
  14. wah... hebat2... tahniah...

    sek ni dkt dgn sek kakak sy mgajar kot..tp sek rendah

    ReplyDelete
  15. comel betul ada anugerah camtu.. :)

    ReplyDelete
  16. hehe,...bawu taw ada anugerah tu...kih2

    ReplyDelete
  17. mengetuk loceng?
    maafla kalau salah rabun sikit ni. hehe.

    ReplyDelete
  18. As-salam
    Satu bahan sejarah penting juga tu, buktikan pada masa itu ada loceng yang tak gunakan karan. Macam manalah agaknya rupa alat mengetuk loceng itu! Jasa Kamarul Nizam dan jasa loceng berkatuk tetap dikenang.

    ReplyDelete