Followers KU

Thursday, 10 May 2012

Bayi didera : pandangan masyarakat

Di sini aku tepek kan beberape komen facebook tentang kes baby kene dera tu semalam..
memang ramai yang emo..hehe

 

9 comments:

  1. harap si pendera mendapat hukuman setimpal

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia skrg dlm penjara dan nak keluar dah tak lama lg.

      Delete
  2. memang teruk lah. tapi kalau nak difikir2 banyak lagi kes dera yang sampai bunuh2. teruk kan. semoga masalh ni dapat ditangani dari akar umbi!

    ReplyDelete
  3. sedih tengok orang dera anak.. T_T

    ReplyDelete
  4. kenapa orang yang rakam tu tak bawak lari baby tu? :(

    ReplyDelete
  5. Singgah sini jugak..done follow u:)

    Video tuh da lma kan..kejam btul pompuan tuh..binatang pn x buad anak dy camtuh laa..

    ReplyDelete
  6. kecoh jugak kan fb dan twitter. saya tak nak tgkk tapi tertengokk jugak bila tayang kat tv. kesian sgttt. sebakkk :(

    ReplyDelete
  7. 18bulan kejap je..mohon la tmbh sikit hukuman

    ReplyDelete
  8. kita tak tengok pun video tu. tak sanggup. :(

    ReplyDelete