Followers KU

Monday, 7 May 2012

Kisah Laut Mati

Tahu tak laut mati ni..Lautnya tidaklah mati. Kat laut ni kita boleh terapung tau. Kandungan garamnya lebih tinggi dari laut-laut lain iaitu sepuluh kali ganda. Oleh sebab itu tiada satu pun hidupan yang boleh hidup di dalamnya dan kapal tidak boleh berlayar di atas permukaannya. Dilaut mati ini lah kaum umat nabi lut yg ingkar dan dimurkai ALLAH lah ditenggelamkan kerana mengamalkan homosex.


Lumpur disini juga dikatakan berkhasiat. Dia dikatakan boleh membuang sel-sel kulit yang mati. Ada juga produk kecantikan diambil dari lumpur disini.






15 comments:

  1. Salam ziarah ke sini.. akak pun folo.. :)

    ReplyDelete
  2. Thx menyinggah ke blog akak...
    and selamat datang ke dunia blog....

    ReplyDelete
  3. tinginyer nk ke sini... nk rasa camne lah agakneyr yek....

    tq follow n jln2 blog saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow...main lumpur sesekali best jugak...hehe...

      salam, tengs drop by my blog n following mine, dtg sini nak follow balik, nice blog!!

      Delete
  4. salam kenal,

    erm laut mati, x pernah dengar plak lumpur dia ada buat produk kecantkan.. jenama ape yerk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini xtau la ada ke tak produk dia.kat belah2 asia barat sana adala.

      Delete
  5. bila la dapat p sna.... teringgin juga nak baca papaer macam dalam gambo tu..... huhuhu

    anyway.. TQ tersesat ke belog pakcik......

    belog tu pun semakin hari.. semakin tak berapdet daaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pon teringin nk kesana.ok thank you..update je apa2 pon.

      Delete
  6. sepatut nye org yang pergi kesini mendapat pengajaran daripada kisah kaum Nabi Lut A.S ni yea.. sbb nye Allah buat mcm ni kat mereka, sbb mereka buat maksiat yg Allah marah,
    tapi tak semua org mendapat pengajaran tentang peringatan Allah ni.
    semoga kita di lindungi Allah dari perbuatan2 mcm ni.. AMIN.

    ReplyDelete
  7. Best dpt mandi ngan main lumpur tu....

    ReplyDelete
  8. memang timbul... tak pandai berenang pun boleh mandi disini...

    ReplyDelete
  9. fuiyoo bestnye boleh terapung mcm tu

    ReplyDelete