Followers KU

Wednesday, 2 May 2012

Kisah benar

Ni cerita benar kat x fresh fm..sapa yang dah dengar tu saya mintak maap la ye.. ni sekadar nak berkongsi sahaja.. Apa pandangan anda?

9 comments:

  1. ape yang benar en johari blogger? hehe xbuleh buke lah pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak bukak dengar ke hanil oi...

      Delete
  2. umm..benda ni subjektif. be a potential one (for guys), so that your future partner can see it. but for pompuan...sila jaga adab walau benci macam mana pun. adab tu mahkota kita, kalau diletak bawah tapak kaki walau cantik cemana pun dah takde harga dah.

    just my 2 cents. :)

    ReplyDelete
  3. huu..tk pat nengok apa2 pun..

    salam ziarah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu dia kuar suara je bkn video.thank you..

      Delete
  4. As-salam.
    Terima kasih singgah ke blog Pak Temuk. Tak jumpa pula profail Johari, nak intai latarbelakang sikit. Tak mengapalah. Kisah Benar tu menarik. Eloklah kalau bro yang berniaga burger itu redha. Semoga dia terus berusaha gigih. Insya-Allah, satu hari dia boleh jadi macam pengeluar Ramly Burger. Kita doakan. Ketemu lagi.

    ReplyDelete
  5. salam singgah di sini..terima kasih dtg ke blog saya..salam kenalan dari mamaema

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..sharing is caring..sy ni br blajar blog2 ni..

      Delete